Det verkar som att ni tror att jag är utveckligsstörd

Jag tänker aldrig förminska min diagnos. Aldrig skämmas, aldrig sluta prata om det.

Det är hemskt med cancer, det är det. Jätte hemskt. På riktigt… men… Jag har inte cancer. Jag slåss med saker som samhället inte kan stråla bort. Men dom försöker. HELVETE vad dom försöker.

åhhh egentligen är jag så trött på att var tvungen att dra upp det här igen. Hur många gångar ska man behöva upprepa sig?

Jag är inte dum. PUNKT.

Snälla snälla snälla. Kan vi sätta en punkt där. Jag är inte dum. Inte de minsta. Jag har kanske svårt för vissa saker men vem fan har inte de. Nu råkar de ju stå i mina papper att jag har vissa diagnoser, bokstäver som uppenbarligen betyder mer än personen, bokstäver som betyder mer än mig.

Jag vill bara säga

Stackars er som inte ser

stackars er

Jag är inte dum.

Jag är smartare än er.

One thought on “Det verkar som att ni tror att jag är utveckligsstörd

Kommentera

