Morgonstånd

image

God morgon typ. Det är en sån dag när man inte vill gå upp. Fast solen skiner och allt är okej. Dagen är: hej Issa släpa dig upp ur sängen. Typ gör dig klar packa träningsläger. Gå och jobba. Springa bort lite mer fläsk. Denna gången med mycket motstånd. Och kanske kortare tid.

One thought on “Morgonstånd

  1. Sv. Nej det har jag aldrig heller förstått mig på. De måste ju läsa dygnet runt för att hinna med det, eller vara extremt snabba läsare. Jag frågare en annan bokbloggare en gång som hade 3-4 böcker under sin ”Läser just nu” hur hon gör för att inte blanda ihop alla böckerna. Men jag fick aldrig något svar. Jag stoppar vid två samtidigt. En i fysisk form och en på ljudband. Längre än så är jag rädd att jag skulle blanda ihop böckerna.

    Å du har sol. Så härligt. Vi fick bara avnyta den en dag och nu är regnet tillbaka igen. Nackdelen med att bo i en hamnstad med havet nästan mitt i centrum.

Kommentera

