”Issa vad tänker du på när du inte orkar mer?” ”Jag stannar inte förens jag spyr” ”Du är galen.” ”Jag spyr aldrig.”

Okej, nu ska jag skriva om något jag aldrig skriver om.. bam bam bam… Jag började träna för någr månader sen men när fkassan är som de är så blev det ett uppehåll på cirka en månad.

Jag är trött på min kropp. Jag vill orka mer, hå mer rörlighet, må bättre. Jag vet att jag inte är superfet men jag vill ner lite. Få bort magen så folk slutar tro att jag är gravid och kunna känna mig snygg igen.

Denna veckan bestämde jag mig, nu är det dags att börja på riktigt. Så tisdag onsdag torsdag har jag slitit på gymmet. Efter i dag kommer jag pressa mig längre på styrkan, upptäckte att jag orkar mer än jag trodde.

Sammanfattar träningsveckan.
*1.4 mil crosstariner – 130 minuter – 1500 kalorier
*170 magövnigar
*60 rygglyft
*6 x 30 sec plankan

Nu tar jag helg.

Kommentera

