så jävla typiskt mig

Ja. det är så jävla typiskt mig att lipa över skitsaker. Att paniken växer när jag inte får saker att funka trotts att det är banala grejer som man på sin höjd kan bli irriterad på.

Jag hatar att köpa på nätet, jag handlar på adlibris. Det är allt. Förra veckan köpte jag spotify. Ja på nätet. Fick kvitto och pengarna drogs. Jag laddade ner appen och allt funkade. Men inte hur bra som helst för det var som jag hade ett ”konto” på datorn och ett i mobilen. Det var olika listor och om jag gjorde en lista i datorn så funkade inte de i mobilen och tvärt om. Det var som om det var två olika helt enkelt. Detta har hänt en gång innan men då fick jag bara ”det andra kontot” i dator i typ en vecka och sen blev det som vanligt igen. Då installerade jag om spotify och jag vill minnas att det gjorde varken från eller till.

Så idag så skulle jag träna, men hade inget spotify i mobilen, inget premium. Kollar datorn och där är det som vanligt. Tillslut avinstallerar jag både i telefonen och i datorn och laddar ner igen. Nu finns inte premium någonstans. Inte ett spår av att det har funnits.

Jävlakukhelvetesfitthål. Jag har försökt leta i supportforumet men hittar ingen med samma fråga och det verkar som att man måste maila på engelska och jag kan inte uttrycka mig på engelska sååå nu sitter jag här och lipar och undrar varför allting händer mig.

Jag hatar att handla på nätet.

5 thoughts on “så jävla typiskt mig

  1. Ping: Näää nu ger jag upp den här dagen « Bokad

  2. Men du! Kan det inte vara så att du har skapat två konton, först ett som var gratis och sedan när du köpte premium skapade du ett nytt? Och att nu när du ominstallerat har du uppgivit användarnamnet till gratisspotifyen?

    • Det var en tanke och inte så illa men nu har jag äntligen fått tag på spotify och de var de som gjort två konton åt mig när de gick ihop med facebook. så jag hade gjort rätt de hade gjort fel..

  3. Ping: 8F – spotify info » Blog Archive » så jävla typiskt mig | Fegpoeten

Kommentera

