Jag skriver. Längre och mer än någon sin innan. Orden flyger runt i mitt huvud och jag blir retlig om jag inte får ner dom.jag har skrivit i några dagar nu. Fått ner några sidor. Det är mycket jobb. I början flöt språket nu samlar jag mest scener och försöker få ner dom på papper. Tänker att perspektiv går att fila på bara man har motivet. Jag blir irriterad över att scenerna kommer i fel ordning. Jag gillar ordning. Nu är det ingen ordning. Det är mycket jag. Jag skriver. Det var längesedan jag hade denna känslan. Nu är den där. Jag håller den varsamt.

Kommentera

