People who say they sleep like a baby usually don’t have one. ~Leo J. Burke

image image
Okej, det kommer bli en vakennatt i dag. Jag känner det, det var ett tag sen nu. Jag har inget ro i kroppen. Och nej jag har inte sovit bort hela dagen. Jag har varit i gång hela dagen. Fikat med Jennie, städat och varit hos Johan, ändå finns det inget som heter sömn, jag fick till och med tvinga på mig myskläder. Jag som hatar jeans. Det kändes inte som det var dags att varva ner och sova, fast det är mer än dags, klockan är över ett.

If you can’t sleep, then get up and do something instead of lying there worrying.
It’s the worry that gets you, not the lack of sleep.

Så vad ska jag göra i natt? Jag tänkte diska men upptäckte till min stora förvåning att det inte fanns någon disk. Så i morgon kan ni vänta er flygande grisar.

Kommentera

