Nöjd

Så sjukt stolt över mig själv. En timma på gymmet med Amanda. Sjukt tacksam över att jag har henne som vän och att hon tar med mig. Jag hade inte ens en antydan till ångest för hon var hela tiden där och peppade och visade. Fina vännen.

Nu hoppas jag att försäkringskassan kan betala ett gymkort så jag kan hålla igång det här. Vet att jag skulle må mycket bättre om jag tröttade ut mig själv fysiskt några gånger i veckan. Och trött blev jag och i morgon kommer jag antagligen ha träningsverk som bara den.

Nu ligger jag helt inrullad i zebrafilten och tittar på Mot alla odds.

Kommentera

