Jag…

image

Jag har slutat bita på naglarna men river fortfarande av dom så fort jag har tråkigt eller känner mig nervös. Jag har inte haft min naturliga hårfärg sen jag var tretton år. Jag har jätte dålig humor och slänger ur mig ordvitsar vid fel tillfällen som ingen förstår. Jag älskar sallad och skulle lätt ta bort mycket annan mat och bara äta det.

Jag har övningskört en, gång det gick bra tills vi skulle sluta. Jag kan inte tänka mig ett liv utan böcker. Jag rör på mig alldeles för lite om jag inte måste. Jag älskar kyssar.

image

Jag önskar att jag vore så där film romantisk. Jag vill åka till Paris. När jag var liten ville jag bli formel 1 förare. Nu vill jag känna mig behövd. Jag drömmer om en liten stuga på landet men inte så långt från stan. När jag är lite ledsen köper jag nagellack, 2011 köpte jag 21 styckna.
Ibland kvävs jag av känslan att jag måste göra något stort. Jag överanalyserar allt. Jag säger ”vad tänker du på” nästan varje gång den jag umgås med är tyst. Jag blir lycklig av promenader hand i hand genom en öde stad med han jag älskar.

Jag har tusen idéer, en hel del rätt bra men genomför nästan inga. Jag pratar för mycket. Jag har en vilopuls på 120. Jag önskar mig en egen hund. Jag hatar att diska men älskar att laga mat till andra.

image

Jag skrattar högt och gråter ofta. Jag tar plats om jag trivs. Försvinner om jag inte passar in. Jag tycker om filmer jag redan sett eller om de baseras på en bok jag har läst. Jag älskar att läsa om genus och tänka att ”jag ska minsann uppfostra mina barn rätt.”

Jag tänker ofta dricka te men gör det mer sällan. Jag skriver listor för att känna att jag har kontroll. Jag älskar Bones ibland kan jag bara sätta i en skiva och inte trycka igång något avsnitt bara för att inträtt gör mig lugn.

Jag är ärlig. Jag hatar tubsockar pastellfärger och småblommigt. Jag gillar konstiga saker och fula saker. Eller saker som är så fula att dom blir snygga. Jag vill skriva en bok.

image

Kommentera

