facebookord 2011

  1. Lite  Använd 50 gånger
  2. Bra  Använd 39 gånger
  3. Sova  Använd 29 gånger
  4. Tittar  Använd 28 gånger
  5. Trött  Använd 27 gånger
  6. Tjej  Använd 22 gånger
  7. Måste  Använd 22 gånger
  8. Känns  Använd 22 gånger
  9. Kanske  Använd 21 gånger
  10. Vin  Använd 19 gånger
  1. Precis  Använd 18 gånger
  2. Mycket  Använd 18 gånger
  3. Fan  Använd 18 gånger
  4. Dagen  Använd 18 gånger
  5. Ner  Använd 17 gånger
  6. Känner  Använd 17 gånger
  7. Fint  Använd 17 gånger
  8. Ligger  Använd 16 gånger
  9. Första  Använd 16 gånger
  10. Älskar  Använd 16 gånger
Jepp och hur det såg ut 2010 ser man här. Lite, Bra och Sova ligger stabilt i toppen. Vin har hoppat hela tio platser, fast jag har bara skrivit det en gång mer. Älskar får vara med på 20de plats i år. Jävlar var inte med på listan i år utan har bytts ut mot fan. Förra året lovade jag mig att inte använda ordet lite lika mycket, jag måste säga att jag har lyckats även om det fortfarande är i topp 17 gånger färre. Nää nu orkar jag inte analysera mera.

Kommentera

