Den vita tigern

image

Jag har hittat en bok som fångar mig. En roman. Den vita tigern. Idag har jag läst 70 sidor. Det är mer än de sista månaderna förra året.

Jag har inte helt kläm på vad den handlar om än men den har helt klart fångat mitt intresse. Egentligen är jag mest lycklig över att jag kunde hålla koncentrationen och läsa så längre.  Åhh jag har verkligen saknat det.

Känns så himla bra att ha nattduksbordet fyllt av helt nya romaner. Ja det är något speciellt med nya böcker.det är min drog. Och det är det och de rosa små pillrerna som ska få hjälpa mig ur det här.

image

Jaa jag mår skit. Nu har jag sagt det med. Magen knyter sig i vrålångest vid minsta felriktadetanke. Vid tanken på en tanke som skulle kunna tänkas tänkas åt fel håll. Jag knuffa undan allting. Sväljer rosa. Drömmer. Och nu. Nu. Nu kan jag läsa också. Jag kommer överleva.

Det var inte meningen att ni skulle veta det där. Det sista. Men men. Nu står det här.. ni kan ju skicka mig en kram om ni bryr er. Klicka in lite oftare och se om jag dör. Ångest lockar läsare.

Tro mig. Jag vet.

Kommentera

