Mitt kylskåp

Nu ska vi inte prata om innehållet i mitt kylskåp. Det skulle gå alldeles för fort. Det är nämligen typ tomt. Där emot fick jag idag finbilden på mig och Lilly. Så nu pryder vi mitt kylskåp. tyvärr ser det också lite tomt ut. Jag önskar mig magneter med femtiotalsmotiv och fräcka budskap. (jag hatar ordet fräckt känns så ojag i munnen.)

image

Jag skulle vilja skriva idag. Men jag tror jag är för rädd för vad som ska komma fram. Jag vågar inte. Nu ska jag sova. Har ätit dunder tabletterna för jag är rädd för mitt huvud. Sov gott.

Kommentera

