Franny and Issa on MSN.

Sånt man borde veta. Jag har precis tagit sömntablett som jag förra gången sov tjugo timmar på.

Franny:jag ska duscha. jag tänkte det för två timmar sen, men jag blev sittande. stirrande. och biter naglar.

Issa: jag har tänkt dusha sen igår

Franny; hahah

Issa:nu är det för sent

Franny: men du blev sittande?
ja, du får inte somna i duschen.

Issa:kan ju bli översvämning om jag sover tjugo timmar i duschen

Franny:jo, risken finns

Issa: ohh nu fick jag upp bilder i huvudet
i bones så är det ett avsnitt då de hittar ett lik som luggit i en dusch i tre veckor

Franny: men fyyy! den är fin eller?

Issa :alltså med duschen på

Franny:hahahah

Issa: den ser ut som en svamp

Franny: men usch!

Issa: och allt ”innehåll” hade åkt ut i avloppet
Franny: hahah men vad osmakligt!

Issa :alltså en tvättsvamp
vore kul om hon hade sett ut som en kantarell

Kommentera

