Ett tema på bloggar i dag verkar vara MENS. Jag vet inte om det har med det här att göra. men skriver det ändå.

Idag får jag utbrott för ingenting. jag är som en aktiv vulkan, fast utan sånna däringa mätar mojänger som säger när det ska bli utbrott så allmänheten ska hinna springa och gömma sig. Jag hinner inte ens förvarna mig själv. Det bara händer. Och är så kraftiga att jag känner för att ta livet av mig eller bara slå sönder något väldigt dyrt.

Mysan ligger och sover bland mina bhar. Det är ett nytt ställe för henne. hon kanske känner att hon behöver extra stöd nu när jag är så himlans otäck.

För att bli av med lite ilska diskade jag innan. Väldigt hårt. Gnodde allt jag hade med borsten och under så varmt vatten det fanns i kranen. Efter en stund spolade jag händerna i kallvatten då jag funderade på om jag kunde ha skadat händerna i denna tanklösa handling.

En sak som har gjort mig lite galen idag (haha, lite) är småbloggar som har Frågestunder. Typ hej jag har femtio besök om dagen, FRÅGA MIG VAD NI VILL!
Så kollar man hur många kommentarer bloggen har och konstaterar, nää inga. såå varför skulle frågorna ramla in nu?..
Så tänker jag tyst för mig själv. Dom som läser din blogg kan nog smsa dig om de undrar något. 

En annan sak är vänne som tömmer sitt liv över en i facebookchatten. Man lyssnar på mängder problem och sen bara. Jag måste gå nu tack för att du lyssnade hoppas allt är bra med dig. Kram
Så ser man blablabla blablabla är nu offline.
Då vill jag svara.

Nej, det är faktiskt inte alls bra med mig. Jag mår skit dåligt. Jag har varit inne akut på psyk idag och funderar på att ta livet av mig. Tack för att du bryr dig. känns skönt.

Känner  att jag blir hatisk bara jag skriver om det så det är bäst jag slutar.

Kommentera

