en pillig dag

Ikväll har jag pillat. idag med. Tagit bort nagellack. Målat nagellack. Diskat och plockat och torkat i köket. plockat in kläder i graderober. fixat en låda till värmeljusen. ordnat plats i skåpet bland alla prydnadsgrejer. plockat ut lådorna i mitt nattduksbord. slängt tusen papper kvitton godispapper och annat skräp. Gått igenom alla mina mediciner. Lagt de jag använder eller finns en chans att jag kommer använda i en låda och resten i en påse som ska tillbaka till apoteket. Den påsen hade ett värde på nästan 3000 kronor. Yey. Bytt nattduksbord till ett av lackborden och ställt det gamla jämte korgstolen.

Här någonstans kom jag inte på mer grejer att pilla med så jag drog fram ett femhundrabitars pussel. (näää jag har inte adhd.) Jag har vänt upp alla bitar och sorterat lite. pussla får jag göra i morgon, det var alldeles för mörkt utan taklampa.

nu sover bejb i min säng och jag ska lägga mig och läsa en bok som faktiskt fångar mitt intresse. (har inte läst ut en bok på över en månad orkar inte koncentrera mig)

Kommentera

