Jag vet inte vad jag ska säga.

image

Jag var på apoteket i dag. Skulle hämta ut medicin. Först var hon påväg att ge mig trettio mg istället för tio på min adhd medicin. Jag upptäckte misstaget och rättade henne. Det är ett ganska grovt misstag. Väldigt grovt. Tio mg fanns inte så jag skulle få vänta till lördag.
Hämtade även ut sömntabletter som hon också strulade lite med. När jag fått allt rätt ser jag de här när jag kom hem.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Hur slarviga får de vara?

och hur med måste jag som kund och patient vara?

Kommentera

