Fan även gamla tjejer kan sitta


Tack vare det här lilla underbara programmet har jag lyckats gör mig min alldeles egna header för första gången, jag är sjukt nöjd över mig själv och känner mig fantastiskt kreativ så här fem i tre på natten. Åhh nu vill jag ha en kamera och leka med bilder i alla evig tid. Sen behöver inte ni tycka att den är super fin, men jag är nöjd för att jag vågar, att jag testar mig fram lär mig nya saker och på så sätt får nya idéer. Yey. nu ska jag krypa i säng som en lycklig tjej.

 

Kommentera

