Jag älskar den begynnande vintern, när den fortfarande är ny, när det ännu är ljust på morgonen och på kvällen när jag kommer hem, när det bara är för att jag tycker att det är fint och inte för att jag är tvungen som jag använder halsduk och mössa, när kylan bara är ett lätt stråk mot huden och inte bitande in till hjärtroten.

 

Vännen skriver så fin att jag snor rakt av utan att tänka för att jag känner likadant. Känslan snodde.

One thought on “

  1. Åh jag blir så glad att du tycker det! Känslan får gärna sno så mycket den vill, tack så mycket. 🙂

    PS: Vilken coolsnygg ring du köpt! 😀

Kommentera

