dom sa att ingenting var svårt

Jag har hittat pockethyllorna jag letat efter så länge, ge mig!

Jag sitter här och tänker att framtiden är ljus. Jag klickar runt på inrednings sidor och drömmer mig bort. Jag tänker att allt blir nog bra. Eller nej, allt blir bra.

I morgon vill jag äta god mat, titta på idol, dricka ett glas vin och äta godis.

One thought on “dom sa att ingenting var svårt

  1. Jag blir så lycklig över att du tänker att allt kommer bli bra! Det kommer det bli! Och inredningsdrömmar och pockethyllor och Mysan i onepiece är bra för framtiden. Jag känner mig också hoppfull. Vi kan prata hopp och framtidstro när vi ses. Snaaart! ❤

Kommentera

