sömnlös och värdelös men lever glad ändå

Jag kan inte sova. Klockan är tio i tre. Jag ska jobba i morgon. Jag borde sova. Jag ska läsa lite I vad jag pratar om när jag pratar om löpning. Jag hoppas mina andra böcker kommer snart, de senaste inköpen. fast mest hoppas jag sömnen kommer, jag behöver den.

One thought on “sömnlös och värdelös men lever glad ändå

  1. Hahaha den där är så jäkla bäst! 😀 Eller, Stenmarck är ju alltid bäst. Men vissa är liksom…bättre. Jag kan skratta fast jag sett den tusen gånger redan. ❤

Kommentera

