Nattankar

Jag vet inte hur de är med er men jag kan bli totalt galen av konstiga ljud på nätterna. Inte för att jag är rädd eller så. Nej. Jag bara måste veta vad det är. Så hör jag något hajar jag till och lyssnar noga. Försöker komma på vad de är och ligger på helspänn och väntar på att det kanske ska låta igen. Då kanske jag ska komma på vad det är. Det är vad jag sysslar med nu. Jag hörde ett fisande läte några gånger. Funderade tills jag vred lite på korken till yoggiflaskan. Nu ligger jag och väntar på att det kanske ska låta igen om det inte var där ifrån det kom. Jag är trög. Jag vet. Hoppas ni sover gott.

Ps. Nu tänker jag kom igen franny kommentera, vad gör du? Tycker du kanske att det är ungefär som när du ser överkörda paddor? Ds.

One thought on “Nattankar

  1. Åh men den skulle jag ju kommentera också! Jag ska ööööverösa dig med kommentarer hädanefter, du kommer spy så mycket ska du få! Och så ska du få en onepiece också. Och så ska jag komma och våldgästa dig och Mysan och göra sallad och tvinga dig att titta på Pushing Daisies och spela TP med mig. Åh, åh, det blir fint.

Kommentera

