Jag vill väcka levande till liv

Jag målar naglarna i galna färger. För jag är glad. och jag vill att det ska synas. Jag ska till kajsa i morgon. Det känns fantastiskt. Så lyssnar jag på Emil Jensen och det är mysigt. Fast jag är inte så mysig, jag är mest glad. Jag vill åka runt i en kundvagn på stan och dela ut tomma flygblad.

Jag gick vidare du gick i lås
en enkel resa till en svår diagnos

Det är ju liksom inte skit pepp, men de blir rätt i det här moodet jag är i nu.  Nu vill jag ha glada bilder till inlägget men jag kan liksom inte ta något glatt. De är inte riktigt min grej. Men jag ska bli bättre. Jag måste bli trött men jag kan inte lugna ner mig.

Kommentera

