Helgen i bilder

image

I lördags morse kom Kajsa och hämtade mig. Vi köpte lite mat och dricka och sen bar de av ut i skogen, till Hulu för att jobba. Stängsla. Vi kämpade på i några timmar med spätt och slägga och pausade bara för lunch. Fin fin gulasch soppa som var felix på burk men om jag inte hade varit med och köpt den hade jag minsann trott att den var hemmagjord.

image

När jag inte längre kände mina armar gav vi upp för dagen och gick hem. Klara med dagens arbete så fick vi äppelpaj och kaffe i köket. Fast innan de var jag tvungen att gå upp och powernappa lite för jag var så trött att jag trodde jag skulle kräkas.Efter världens skönaste dusch, ibland vill jag åka ut till Kajsa bara för att duscha den är liksom helt underbar. Så hoppade jag i leoparddräkten och stod för underhållningen i köket medan maten lagades. Lite vin blev de också, såklart.

Sen åt vi gott och drack lite mer vin rökte några fler cigaretter och pratade om katter alkohol minnen och annat fint. Lärde känna kajsas trevliga vän Jonathan också. På natten skedade Kajsa och jag på loftet och jag väckte henne lite ångest fylld och pratade. De slutade med en  timmes gapskratt så sängen skakade.

Söndagen startade med mysfrukost i soffan och true talent. Sen rund vandring till alla djuren och sen hemfärd.

image

Hemma väntade världens mysigaste katt. Hon slickade mig i nacken som hej.

Det är alltid lika fint att få komma till Hulu, denna lilla paradis gård i småländska skogen. Träningsvärken är inte för jobbig och jag kommer snart tillbaka. Snart!

Kommentera

