jag är dum i huvudet

image

image

Ja, ingen nyhet.

Klockan är tjugo över två och jag lyssnar på samma låt på repeat i timmar. Jag börjar måla naglarna på väg till sängen för jag såg en bild där jag har blå naglar. Dock målade jag dom visst lila. För jag är så sjukt logisk. Sen klappade jag katten och fick katthår i naglarna och fick göra om det. och hela tiden är allt jag vill att lägga mig och läsa nya boken. Det har jag velat i fyra timmar nu. och på fyra timmar har jag kommit ingenstans.

And if I’d fall, would you pick me up?
If I’d fall, would you pick me up?

 

Kommentera

