förvirrad…

Jag har lyssnat på Säkert! på engelska nu några gånger och Första låten November kunde jag inte riktigt placera, jag ville att de skulle vara ”snälla bli min igen” i refrängen. Och jag kunde inte koppla ihop de orden med en säkert låt så jag kunde inte fatta vilken låt November var… så jag googlade och hittade att November aldrig gavs ut på svenska men fanns att ladda ner gratis här.

Sen kom jag på vilken låt jag tänkte att de var.

Lyssna och säg att jag är dum i huvudet om jag är de, eller säg att de var lite likt om de var de…

Kommentera

