Tjejsaker

image

Så låt oss prata om ögonbryn. Jag har i några år rakat mina ögonbryn. Har hela tiden fått höra att så får man inte göra. Man ska plocka. Noppra. Så idag har jag  gjort de. Och i förr går och i förrförr går. De blir aldrig klart. Aldrig. Tusen små jävla hår att ta bort ett och ett. Kvinnor måste vara galna. Eller så har jag extrema ögonbryn. Jag vet att jag har extrema ögonbryn men ändå. Aja. Snart tar jag till hyveln igen för de här var för jävla tråkigt. Och. Ja. Det här var ett sjukt tråkigt inlägg. 

Kommentera

