True talent

Du ska få min gamla cykel när jag dör
Du ska få min gamla cykel när jag dör
För där uppe I Guds rike
Kör man bara ner I dike
Du ska få min gamla cykel när jag dör

Jag sjunger för mig själv. Jätte fint. Jag lovar. Jag kunde varit med i det där programmet jag precis tittade på True Talent. Jag tittar på play för nån jävel har ju bestämt att de ska vara sjukt jävla dyrt att ha trean.. mutter mutter mutter.. hur som helst. True Talent var, bra.. Alltså, inte WOW best show ever!!! Nja, men de var helt okej. Jag kunde känna med dom när inte muttrarna snurrade på sig och sånt.. Helt okej program förutom en sak… Snyft historierna… jag trodde jag tittade på So You Think You Can Dance Eller nått annat amerikansk…

Allt du behöver är en röst… och alkolism, homosexualitet, mobbing, skadat dig…. åh min gud… Jag bryr mig inte.

Du ska få min gamla potta när jag dör
du ska få min gamla potta när jag dör
för där uppe hos maria
får man pissa i det fria
du ska få min gamla potta när jag dör

Just de en sak till vad var de för tönt som var programledare och varför ska bara fina cissi vara på webben?

okej.. det var allt…

Kommentera

