jag vet att jag är tyst

Jag läser inte, jag tittar inte på tv serier, jag umgås inte med massa människor, jag… gör ingenting.

Jag har dippat, ramlat ner, slutat fungara. Jag äter kakor och makrill i tomatsås. Fast makrillen får jag inte ha ifred, den ska Mysan också ha av. Boendestödet kanske ska komma mera. iallafall nu när det inte funkar.. Dom ska ringa i morgon igen..

Idag har jag duschat. Ja, det kändes som en utmaning. Allt känns som en utmaning just nu. Jag har varit på försäkringskassan med. Det verkar som det börjar hända något snart.

Jag är tyst. spelar spel på facebook. Jag orkar inte bry mig om något annat om hur man får tag i tillräckligt många guldbitar så jag kan bygga klart maskinen i min gruva. Eller hur sjutton jag ska få tag i mer vänner så jag kan få mer uppdrag klara.

så…jag ska väl återgå till det.

 

Lämna en kommentar