Day 12 – A book you used to love but don’t anymore

Men vadå, det är ju bara att gå tillbaka till alla töntiga böcker man gillade när man var liten. Jag älskade de här tillexempel.

Animorphs dom var jätte spännande och coola, tyckte jag när jag var typ tio år, nackdelen var att de bara tog ca en timme att läsa. Jag tror jag har ett tiotal animorphs hemma hos mamma, om jag inte har kastat dom… Dessutom var omslagen jätte häftiga, de kan jag väl knappast säga att jag tycker idag.

One thought on “Day 12 – A book you used to love but don’t anymore

Kommentera

