trött tjejen – medicin ögonbryn porr.

image

ja de är jag. I flera veckor nu harj ag vandrat runt i någon dimma och de blåpillrerna jag började äta i onsdags hjälper ju inte precis. Min läkare sa att jag nog kunde blir ”lite trött” i några dagar, kanske första veckorna. Om en läkare säger lite trött så betyder det typ hur trött som helst. Sååå..

Idag har E plockat och färgat mina ögonbryn så jag tycker att jag ser galen ut, hon säger att de bleknar snart och jag får väl lita på henne.

det händer inte mycket skoj och det känns som jag bara lägger upp meningslösa inlägg eller inga alls. och inga komentarer får jag heller så.. men jag ska inte klaga.

Bejb tittar på big4 och jag fundrar på att lägga mig och läsa lite. Tiger av Mian Lodalen håller jag på med nu. Riktigt bra bok men de är så mycket sex i så de känns pinsamt att läsa den bland folk. så jag låg på vakt när jag läste den på stranden i veckan. typ som att titta på porr på bland folk..

Kommentera

