Mordet i Eiffeltornet

image

Mordet i Eiffeltornet av Claude Izner

Ja jag har läst ut den nu men jag vet inte riktigt hur jag tyckte att den var. Kanske var det inte min bok. Kanske var det inte min typ av bok eller så var den helt enkelt inte så bra. Jag hade kanske för höga förväntningar.

Jag tyckte de var riktigt svårt att komma in i karaktärerna. Tog nog hundra sidor innan jag hade koll på vem som var huvudperson.

Inte heller var miljön särskilt gripande beskriven. De var mest ord som jag inte alls fick några bilder av.

Men något måste den haft för läste ut den gjorde jag och de tog inte särskilt lång tid heller.

Jo… Men jag rekomenderar den inte.

One thought on “Mordet i Eiffeltornet

  1. Ping: Välkomna hem till mig « Bokad

Kommentera

