God morgon

image

Hej trött tjej. Jag drömde värsta mardrömmen om att mamma skulle gifta sig med någon magnus som hon bara träffat en gång på ladan. Jag var så jävla arg så det finns ju inte. Jag vet att jag bland annat skrek. ”du är ju för fan dummare än dom som får barn när dom är femton!”

Så jag är hemskt trött. Ligger i bejbis säng och orkar inte riktigt gå hem. De känns som de var hundra år sen han åkte till jobbet.

Jag ska gå upp för att gå till soc. Yey! peppen Finns inte.

Kommentera

