Paul

image

Cyklade precis hem genom stan och tänkte fan vad skönt att jag inte är en av alla donm som står i kön till hotellet.

Vid nio stack jag iväg till amanda för att se en film drack några glas vin och åkte hem nu när de var på väg att somna. Vi såg paul, bra film särskilt för att vara en komedi som jag i vanliga fall inte alls gillar.

Eyy bajs inlägg. Egentligen vill jag bara lägga upp poplaroid liknande foton på mig. Yey. Imorgon kommer pojken hem och allt är som vanligt igen.

Kommentera

