yenny

Yennytjejen kom och plingade på min dörr innan. Det var typ alldeles för längesedan vi sågs och så stod hon där och bara såg så himla pigg och snygg ut. Vi kramelikramades och sen pratelipratade vi och hon sa att hon mådde bättre nu. Att det kändes bättre nu. Att det var bra och jag blev glad i hjärtat och försökte förklara att hon såg bättre ut. Inte som att hon så dålig ut innan men hon hade ett annat sken nu. Jag vet inte om det satt i ögonen eller i hyn. men det lyste. Det var fint att se.

Vi delade cigaretter på trappan och jag förhörde mig om allt sen senast. Kände mig nästan som en mamma med mina frågor, och dom du bor med hur funkar det, hur är det med kärleken, med jobbet då…
Ehh… ja, jag är nästan pinsam.

sen åt vi pizza och drack öl och åt ostbågar och drack cocacola. Efter lite serier, film, musik och youtubeklipp var det dags och gå och vi lovade att vi skulle ses snart igen…

One thought on “yenny

Kommentera

