bra start

Finaste Kajsa har varit här i några timmar. Vi har ätit bästa mackorna och titta på i rymden finns inga känslor. Hon är bra hon. och vi pratar om allt som är svårt skrattar åt alla fel och tänker att livet är svårt. men det går.

”Du är så stark, jag förstår dig, men jag förstår inte hur du har orkat.”

Och vi pratar om framtiden om kärleken om finpojken och jag säger att jag tror på oss. Att jag vill och att det kommer bli bra. Att det kommer gå. Hon säger han är ju fantastisk, vilket jobb han gör. Vad bra han är. Och jag är bara lycklig.

Nu ska jag iväg på möte om försäkringskassan och jag orkar inte riktigt men jag tänker att det går. Jag tänker att det blir bra.

Kommentera

