en dag i taget

Jag orkar inte riktigt

skriva prata umgås

Jag försöker börja drömma

One thought on “en dag i taget

  1. Drömma är fint. Det underlättar vardagen så mycket.
    Hade jag haft tiden hade jag suttit i min lägenhet, druckit kaffe med mjölk och socker, skrivit böcker och drömt hela dagarna.
    Vem säger att man måste förverkliga sina drömmar? Då är de ju inte drömmar utan vardag. Och då är det inget speciellt med dom längre.

    Nu försvann jag lite. Det jag försöker säga är att du bör drömma mer. Det är bra för dej.
    Och jag finns på msn eller sms om du inte orkar prata eller skriva eller umgås.
    Kram

Kommentera

