Jag erkänner, jag är en sån jävla tönt.

Jag är så jävla fast i Bones nu och dom här får mig att gråta typ i varje avsnitt. Jag är en sån jävla tönt. Men dom är så kära, så söta liksom. Och ja, det är ju massa annat bra i serien också meeeen jag tror inget berör mig så mycket som Hodgins och Angela. Jag vill också vara så där speciell. Fan, jag trodde aldrig något sånt här skulle hända. Åhh Franny kommer mobba mig.

One thought on “Jag erkänner, jag är en sån jävla tönt.

  1. Okej, lite måste jag nog mobba 😉 Eller snarare, nej det ska jag inte, för jag tycker ju inte alls det är nåt fel i det. Man kan inte vara bitter å hård å cool jämt. Jag älskar romantik. Fast samtidigt hatar jag att jag inte får ha det sådär själv. Men jag älskar det ändå.

Kommentera

