04.00

Jag är faktiskt trött nu.
Fåglarna har börjat kvittra utanför.
Jag förstår mig inte på twitter
gör ni det?
Jag tror bara det är sthlmfolks som twittrar.

Jag saknar känslan från Stockholm i somras
att jag var oslagbar fantastisk och att jag ville leva
att jag kunde leva klara mig själv och bara kasta mig ut

Jag saknar känslan men jag vill inte kasta mig

Jag tänkte säga att jag ska läsa typ två sidor i
utrensningen
och sova.

om jag inte sover redan nu
det vore ju ett framsteg
då jag här om dagen skrev
att jag skulle lära mig blogga
i sömnen

Kommentera

