sadistpoeten

image

Det var en gigantisk insekt i min lampa när jag kom hem. Jag vågade inte kolla vad det var för det surrade så högt. Så jag vågade inte fundera på hur jag skulle kunna hjälpa den. Det kanske skulle kunna döda mig. Sticka mig eller vad som.  Istället la jag mig i sängen och tittade på medans den långsamt dog. Så här i efterhand ångrar jag det lite.

Jag har fortfarande inte kollat vad det var för något. Men ni kan få se lampan om ni vill. Eller ni får se precis vad jag såg förutom att monstret inte syns längre. Jag är så snäll.

Kommentera

