Helgen.. del 1

Franny vill att jag ska berätta om helgen. Jag vill de. Den var så fin så bra så perfekt. Det är svårt att skriva om saker som känns så bra. Jag ska försöka.

Vi åkte i fredags iallafall. Jag var stirrigast i hela världen. Vi drack kaffe på donken i Borås. Det var inte så gott. Det började regna när vi lämnade borås och bejb tyckte att jag skulle vara gps när vi kom i Göteborg. Bilar filer trafik stress. vi körde runt ett tag tills jag bestämmer mig för att leka gps och jag skrek Jaaaa när vi kom rätt. Så jävla nöjd.

Vi gick in till Hard rock café, det blåste lite och regnet var inte alls långt borta, men det gjorde inget. Inget alls. Vi var i Göteborg och det var spårvagnar och vi gick ner för avenyn. Hand i hand. Efter några fantastiska hamburgare och några öl gick vi för att leta upp Brew house där the Hunted spelade. Vi stod i öltältet, (som bejb frågade mig om han fick kalla det han fick kalla det vad han ville) och tog några öl till förbandet. Bandet var faktiskt helt okej och efter spelning gick vi hem med betongfötter.

Vi möblerade om i rummet. Tyst. Eller så tyst vi kunde. Vi lyckades väl få ihop någon form av dubbelsäng även om springan var liiite för stor. Vi somnade ändå så fort vi la oss. Klockan 7 tyckte jag det var dags att vakna.. superpigg tjej som dessutom är vansinnigt törstig. Bejbi vaknade och pratade lite med mig och jag hittade en cola i minibaren. (kan man kalla det så på bed & breakfast?) Jag somnade väl om ungefär lagom till att klockan ringde och vi skulle gå ner till frukosten..

Okej. Det här blir ju bara tråkigt. Det var super bra. Jag ska berätta om lördagen med. Sen.

One thought on “Helgen.. del 1

  1. Ping: Nån form av årskrönika. April 2011 | Fegpoeten

Kommentera

