stora planer

Jag kom på en sak. Det här att provocera var ju uppenbarligen hur enkelt som helst. Jag skulle satsa på att bli nya Kissie och tjäna mängder med pengar. Det skulle väl provocera er?! eller hur liksom.

Jag skulle skriva inlägg om att jag är emot våld. Det är provocerande.

När jag skrev om mobbing här om dagen och länkade till ketchupmamman fick jag kommentarer som ”Du din jävla fitta.” och ”Du är ju helt dum i huvudet.” Jag la inte upp dom, jag menar folk som säger sakar som inte stämmer behöver inte få publiceras i min blogg.

Jag Har en fitta. Jag Är inte en.

Nu har vi klargjort de.

One thought on “stora planer

  1. WTF? Hur är människor funtade? Varför ens bry sig om att skriva en kommentar om något om man ändå bara skriver ”din jävla fitta”?
    Jag fattar inte ens varför man gör så? Och vad var det som var så obehagligt/provocerande med det inlägget om mobbing?
    Jag läste det och jag uppfattade inte det som provocerande eller så. För vadå? Alla är vi olika individer och har olika åsikter som saker.
    Och jag kan faktiskt hålle med dig ang. fejjan…

    Pyss

Kommentera

