Lugna ner dig för fan

Suck. Jag förstår mig inte på människor. Jag vet inte hur många av mina vänner som har ändrat sin relationsstatus på facebook i dag. Första april. Skit kul. Jag skrev i en status, ”alltså, hur roligt är det att ändra från tillsammans till singel idag? Har ni ingen fantasi?” Direkt blir jag påhoppad för att jag inte ska provocera i onödan. Att jag säkert är 100 gånger roligare och att det är så lätt att klaga. Lugna ner er för fan…

Bara för att du inte gillar det så betyder det inte att 90% tycker som ”Izza med insikten i allt som är roligt respektive tråkigt”.

Alltså. Nää… jag orkar inte. Ta åt er om ni vill. Gör det. Vissa saker behöver man bara inte bry sig om. Jag tvingar ingen att tycka att jag är rolig eller att jag bestämmer över andra vad som är roligt eller inte. Hur känsliga är människor egentligen?

One thought on “Lugna ner dig för fan

  1. Ping: Nån form av årskrönika. April 2011 | Fegpoeten

Kommentera

