och jag grät mig till sömns efter alla dar

Jag funderar på hur det var, på hur jag var, på hur ni var. Jag funderar på hur det egentligen var. Vad gjorde jag, vad gjorde ni och vad hände och vad uppfattade jag som att det hände? Sånt funderar jag på. Och jag hatar att ingen kan svara.

Nu ska jag duscha och kanske gråta lite. I duschen.

One thought on “och jag grät mig till sömns efter alla dar

  1. Jag vill inte att du ska gråta, finaste!
    Tack så mycket för de här dagarna, tiden rann iväg som vanligt. Jag har haft det underbart!
    En stor rövhatt!

Kommentera

