tväääääääätt!

Går ner till tvättstugan för femtioefte gången idag.
Sen funderar jag på vad jag ska lura i mig för mat
känner mig nämligen trött och jag tror det kan bero på matbrist.

Så, jag behöver nått litet och mättande som inte tar någon tid att laga.
Tips?

Så hoppas jag att de här jävla matproblem snart går över.
Känns som jag gjort en sån där magoperation ni vet, där man stänger av 3/4 av magsäcken.
Hej så känns det. Tror jag.

Jag vet ju egentligen inte hur det känns.

One thought on “tväääääääätt!

  1. du efterfrågade tips på mat o sånt i en kommentar till mig va?
    I ❤ smörgåsar, men det räcker ju inte alltid.. fast konstigt nog blir det ju en middag om man har på fler pålägg o kör in det i ugnen ^^

    har du gjort bakad potatis någon gång? skit i storleken och kör på vanliga så går det lite snabbare, kanske bara 40-50 minuter.

    Typ sånt gillar jag =)

Kommentera

