ska det vara så svårt?

Man kan visst inte hitta allt på nätet. Jag har tappat tron på det här med att googla. Jag vill ha information om ADHD som vuxen. För jag är vuxen. Och som kvinna. För jag är kvinna. Och om Ritalin. För jag äter det. Men det är ju uppenbarligen helt jävla omöjligt. Jag har till och mer registrerat mig på några forum som bara verkade hel skumma.

Nån som har något tips?

Jag är trött på barn med ADHD trött på föräldrar som undrar hur de ska få lilla Lisa att svälja tabletten trött på information för lärare. Jag vill han information direkt riktad till mig.

One thought on “ska det vara så svårt?

  1. jag är (också?) usel på att hitta information på nätet. letar på fel ställen och hittar allt utom..
    Klart det måste finnas någon någonstans som har skrivit något om det.. bloggar kanske?

Kommentera

