Det går bra nu kompis det går bra nu

Jag sliter mig igenom ångesten och tar mig igenom det. Jag gör det. Jag kommer ut på andra sidan och gör saker jag aldrig gjort innan. Idag har jag lämnat in mitt cv och hoppas hoppas hoppas att de hör av sig. När jag var inne och skulle shoppa mig en belöning såg jag att även de sökte folk så jag ska skriva ett presonligt brev till. Jag har ju gjort det en gång så då ska det väl gå en gång till. Eller?

Shit.. Alltså. Jag känner mig som världens bästa. Om ni kunde förstå hur jag sliter så skulle ni hålla med.

Jag blir nästan tårögd när jag tänker på allt fint jag fick höra av mina vänner i helgen.
”Du är så stark Issa!”
Okej jag blir tårögd.

 

One thought on “Det går bra nu kompis det går bra nu

  1. Ping: Nån form av årskrönika. Mars 2011 | Fegpoeten

Kommentera

