mitt liv som död

Shit vilken dag. Det är de dagar jag gör saker som jag inte hinner blogga. Alltså de dagar jag har något att blogga om orkar jag inte. Logiskt.

Jag har iallafall tagit årets första kaffe och cigg ute. Det var fiiint. Massa pratat med supermorsan och pussat på bebisar. Så har jag varit på öppethus på en skola och blivit presenterad som ”Min Issa”. Och nej, det var inte pojkvännen som sa. Men det var mysigt och bra.

Just nu och sen några timmar tillbaka har jag världens sämsta humör, sämsta som hej jag har inget tålamod jag gråter utan ledning och jävlar röv. Men jag vet att det kommer bli jobbigt i några dagar med biverkningar så det är bara att hålla ut och hoppas att jag lugnar ner mig så småningom. Känns som det finns en smula hopp i medicinen iallafall.

Jag vill ha nån musik som mår som jag. Jag hittar ingen.

 

One thought on “mitt liv som död

  1. Ping: Nån form av årskrönika. Mars 2011 | Fegpoeten

Kommentera

