sånt jag kan titta på om nätterna

Ja sånt här kan jag titta på tills mina ögon blir helt trötta. Katter i tröjor. Jag tänker på hipp hipp, djur i hattar, eller hur det nu var. Eller på kungen i hattar, det är också väldigt festligt eller. Ja.. Nu gäspar jag också och nu gäspade jag igen av att skriva att jag gäspade. Shit onödigt inlägg. Och just det, för er moralistiska typer där ute. Nej jag är inte för kläder på djur. Eller jo jag har ju tvingat på hunden vinterjacka när det var 15 minus, men han skakar så förbannat annars så det var okej tycker jag. Nu dör batteriet i datorn så jag ser det som ett tecken. God natt.

One thought on “sånt jag kan titta på om nätterna

Kommentera

