Damp

Jag är fortfarande helt slut efter det långa samtalet med läkaren innan idag. När jag kom hem vid elva smsade jag lite med finvänner och sen somnade jag. Slocknade. Klockan var 15.15 när jag tittade på klockan. Jag hade varit av däckad i exakt fyra timmar. Tur att jag inte har något liv så jag inte missar något viktigt.

Jag känner mig fortfarande helt torktumlad i hjärnan så nu ska jag lägga mig och läsa blodläge och sooova. Jag tror det iallafall men man vet ju aldrig med mig.

One thought on “Damp

  1. Ping: Nån form av årskrönika. Mars 2011 | Fegpoeten

Kommentera

