och det gav mig inte mer ångest eller så.

”Jag ska klippa mig i morgon och färga håret tänk om du tycker jag blev skit ful..”
”Men det tycker jag ju inte.”
”Men tänk om du bara säger, fan vad ful du är!”
”Men det skulle jag ju inte säga, jag kanske skulle säga det på ett finare sätt iallafall.”
”Hur säger man, fan vad ful du är, lite snyggt?”
”Humm… Jag skulle kanske säga typ.. det var fint men jag gillade din förra frisyr bättre.”
”Så om du säger det i morgon vet jag att du menar, FAN vad ful du är!”

Kommentera

