tänker vidare

En annan sak jag funderar på i dag är pseudonymer.

Jag fick höra att jag skulle strunta i jobb, skriva en snaskig kioskvältare under pseudonym istället.
Det är en rätt bra plan, förutom att jag är sjukt dålig på sånt jag tycker är tråkigt, som kioskvältare.
Men jag kom iallafall på vad jag skulle ha för pseudonym, Isabelle Bergkvist. Jag menar, det står ju redan det på min dörr men jag har ingen aning om vem den där Isabelle är… Min telefon kan inte stava det och nu blir det rödmarkerat här. Firefox kan inte heller stava det. Det är fan ett bra namn.

Kommentera

